Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Gera B$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Gera B. V. 
Obtaining and investigation of the conditions of heat transfer through inhomogeneous inclusion with heat sources [Електронний ресурс] / B. V. Gera, V. A. Dmytruk // Mathematical modeling and computing. - 2015. - Vol. 2, Num. 1. - С. 33-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mmc_2015_2_1_6
Одержано умови неідеального теплообміну для задачі теплопровідності контактуючих через неоднорідне тонке включення між шарами, у якому діють джерела (стоки) тепла. У ці умови входять як термічні опори складових включення, так і питомі потужності джерел тепла у них. На цій основі записано задачу теплопровідності з умовами неідеального теплообміну без розгляду проміжного включення. Їх використання забезпечує одержання спостережуваних особливостей температури та теплового потоку, а саме функції температури і теплового потоку зазнають стрибкоподібної зміни під час переходу через поверхню контакту. Значення термічного опору запропоновано визначати через більш звичні для вимірювання - коефіцієнт теплопровідності та товщину включення. Поверхневі питомі джерела тепла можна задати, якщо відомі величини тепловиділення на межі контакту. З одержаних узагальнених умов теплообміну можна одержати відомі умови неідеального теплового контакту як окремі випадки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 423.957 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Gera B. 
Longitudinal vibrations of viscoelastic longitudinally nonuniform rod under power load distributed along its length [Електронний ресурс] / B. Gera, M. Sitarz, Ya. Bolzhelarskyi // Mathematical modeling and computing. - 2016. - Vol. 3, Num. 2. - С. 135-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mmc_2016_3_2_5
Динамічну поведінку рухомого видовженого об'єкта змодельовано з використанням співвідношень для в'язко-пружного стрижня (ВПС), який рухається зі сталою швидкістю під дією сили тяги та розподілених по його довжині сил зовнішнього опору. Досліджено зміну переміщень і внутрішніх сил після раптового прикладання в його перерізі локальної сили у поздовжньому напрямку. Записано співвідношення початково-крайової задачі, що описує динамічну поведінку стрижня, та отримано її розв'язок у вигляді розвинення в ряд за власними функціями. Для ВПС, що складається з трьох з'єднаних однорідних стрижнів, проведено аналіз хвильових процесів, викликаних раптовим прикладанням в області стрижня зосередженої сили, що чинить опір рухові. Це впливає на рух стрижня як цілого, а також викликає хвильові процеси, проходження і відбивання хвиль на внутрішніх поверхнях з'єднань. Приведено порівняння поведінки пружного кусково-неоднорідного стрижня та ВПС із різними механічними характеристиками, де хвилі під час поширення загасають і згладжуються.
Попередній перегляд:   Завантажити - 512.507 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Gera B. 
A study of the effects of climatic temperature changes on the corrugated structure of a culvert of a transportation facility [Електронний ресурс] / B. Gera, V. Kovalchuk // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 3(7). - С. 26-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_3(7)__5
Наведено результати експериментальних досліджень розподілу температури на поверхні металевого гофрованого листа. Запропоновано математичні моделі для розрахунку теплопровідності та термонапруженого стану фрагмента металевої гофрованої оболонки транспортної споруди, бокові поверхні якої нагріті до різних температур. Приймається, що температура залежить від двох просторових змінних. Як можливий критерій для вибору потрібної функції розподілу температури спорудою прийнято мінімізацію функціонала, визначеного на множині допустимих функцій, у вигляді інтеграла по області тіла від виразу, що задає виробництво ентропії. У ході дослідження температурного поля використано диференціальне рівняння теплопровідності, а напружено-деформованого стану - рівняння теорії термопружності. Для розв'язування диференціального рівняння теплопровідності використано метод скінченних різниць, а для розв'язку рівнянь теорії термопружності - метод скінченних елементів. Встановлено, що температура розподіляється нерівномірно металевим гофрованим листом. Існує температурний перепад між нижньою та верхньою поверхнями гофрованого металевого листа. Різниця температур між нижньою та верхньою поверхнями листа становить +7,1 <^>oC за максимальних додатних температур навколишнього середовища та +5,5 <^>oC за мінімальних від'ємних температур навколишнього середовища. Встановлено, що величина напружень, яка виникає в металевих гофрованих листах від температурних перепадів навколишнього середовища, становить до 25 % від допустимих напружень. Тому у ході проектування металевих гофрованих конструкцій необхідно проводити розрахунок на дію температурних кліматичних впливів. Отримані дані термонапруженого стану металевих гофрованих конструкцій є важливими для проектних організацій. Оскільки з урахуванням дії температурного поля на напружений стан конструкції в цілому на стадії проектування можна підібрати матеріали з метою зменшення температурних напружень, які мають прямий вплив на розвиток корозійного пошкодження металу труби.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.247 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Gera B. 
Temperature field of metal structures of transport facilities with a thin protective coating [Електронний ресурс] / B. Gera, V. Kovalchuk, V. Dmytruk // Mathematical modeling and computing. - 2022. - Vol. 9, Num. 4. - С. 950-958. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mmc_2022_9_4_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.939 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Kozachenko D. M. 
Improvement of the method for standardizing the duration of rail cars shunting [Електронний ресурс] / D. M. Kozachenko, B. V. Gera, E. K. Manafov, A. V. Gorbova, R. G. Korobyova // Naukovyi visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. - 2021. - № 6. - С. 158-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2021_6_28
Purpose. To improve the method for calculating the time standard for shunting cars from track to track in order to take into account the local operating conditions of railway stations and railway sidings. Methodology. During the research, the methods of theory of railway operation were used. The problem of calculating the time standard for shunting operation was solved as the problem of searching the optimal division of train set into the car groups to achieve minimal time consumption for shunting operation. Findings. In the course of the study, the methods for calculating the time standards for initial and final operations, as well as movements performed when shunting cars from track to track were improved. It was proved that the minimum time spent on shunting cars from track to track was achieved when the train set was divided into the minimum possible number of parts and the cars were shunted in the longest possible groups and one remaining group. It was also established that with sufficient accuracy for engineering problems the duration of shunting train set from track to track can be represented by the piecewise linear function of the car number in it. Originality. The work originality consists in improving the method for calculating the time standard for shunting cars from track to track, that, unlike the existing one, takes into account the length limitations of the car groups being shunted from track to track, as well as the actual composition of operations performed in the process of shunting. Practical value. The use of the developed method allows setting time standards for shunting cars from track to track, taking into account the local operating conditions of railway stations and sidings of industrial enterprises. The method also makes it possible to simplify solving problems of searching the optimal order of performing more complex shunting operations, such as sorting cars into several tracks, collecting cars on one track, train formation, and others.
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.842 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Gera B. 
Organization of passenger rail transportation on the section with the combined track Nyzhankovychi-Starzhava [Електронний ресурс] / B. Gera, Y. Hermaniuk, V. Matviiv // Transport technologies. - 2023. - Vol. 4, № 1. - С. 29-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trtech_2023_4_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 460.267 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Kozachenko D. 
Improvement of the method of time rationing for assembling car groups on one track [Електронний ресурс] / D. Kozachenko, B. Gera, I. Taran, R. Korobiova, V. Malashkin, Yu. Hermaniuk // Naukovyi visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. - 2024. - № 1. - С. 147-153.
Purpose. To improve the method for calculating the time standard for shunting cars from track to track in order to take into account the local operating conditions of railway stations and railway sidings. Methodology. During the research, the methods of theory of railway operation were used. The problem of calculating the time standard for shunting operation was solved as the problem of searching the optimal division of train set into the car groups to achieve minimal time consumption for shunting operation. Findings. In the course of the study, the methods for calculating the time standards for initial and final operations, as well as movements performed when shunting cars from track to track were improved. It was proved that the minimum time spent on shunting cars from track to track was achieved when the train set was divided into the minimum possible number of parts and the cars were shunted in the longest possible groups and one remaining group. It was also established that with sufficient accuracy for engineering problems the duration of shunting train set from track to track can be represented by the piecewise linear function of the car number in it. Originality. The work originality consists in improving the method for calculating the time standard for shunting cars from track to track, that, unlike the existing one, takes into account the length limitations of the car groups being shunted from track to track, as well as the actual composition of operations performed in the process of shunting. Practical value. The use of the developed method allows setting time standards for shunting cars from track to track, taking into account the local operating conditions of railway stations and sidings of industrial enterprises. The method also makes it possible to simplify solving problems of searching the optimal order of performing more complex shunting operations, such as sorting cars into several tracks, collecting cars on one track, train formation, and others.
    Зміст випуску    Реферативна база даних

Повний текст публікації буде доступним після 01.03.2025 р., через 305 днів

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського